Pages

Friday, August 6, 2010

Ucapan Penghargaan: Dapat Award Pertama

First thing first!

(^___________^)

Terima Kasih Cik Syaza atas pemberian award pertama untuk saya.

Terima Kasih banyak-banyak buat beliau.


Ini anugerah pertama yang saya dapat sejak menceburkan diri dalam arena blogging.

Kejap lagi saya nak letak kat sidebar blog saya award ni!

Tiba-tiba bertuah dapat jadi follower yang ke 133. Bertuah tau nombor tu. HAHA.

Excited giler :D

Maaf tau Cik Syaza sebab saya lambat respon. Busy, tak sempat kot nak online, assignment memang tak boleh nak cakap apa lagi. Banyak. Facebook pon dah terabai. Notifications memang penat nak tengok dah.

Kawan-kawan bloggers yang lain, maaf tau.

Apa-apa pon, sangat happy dapat award ni. Lain kali, murah hati lagi bagi award lagi!

HOHOHO~

anyways! thanks sweetie!



p/s:

title takbleyblah, Ucapan Penghargaan. Tak apa, bukan bebel panjang pon kan? :DD


1 comment:

syahira ariff said...

nombor yang bertuah!
hehe

anyway,selamat berkenalan~!!
thanx sudi singgah my blog
blog kamu pun apa kurangya
header kamu tu menarik tau
=]