Pages

Monday, August 23, 2010

Dapat Award & Tag Orang Lain

setelah tak update blog beberapa hari lamanya...saya nak update blog sekarang dalam condition saya yang kenyang lepas makan bubur lambuk free dari kolej, minum horlick panas, jus oren fruit tree yang segar, air mineral dan paling penting buah kurma yang wajib ada. Kurma itu favorite. Kalau tak ada selera nak sahur atau tak ada makanan sangat nak bersahur, kurma pon dah cukup sedap dan cukup membekalkan tenaga sepanjang hari.

minggu lepas saya dapat award. memang membanggakan. saya telah di tag oleh seorang blogger cun yang bernama YANN. she is so pretty dan sudah bertunang. hehe. :)

terima kasih cik yann sebab mengetag saya. yang best nya, padahal aku sorang yang rasa benda ni best, sebab cik yann telah mengetag saya sebagai nama pertama dalam list beliau. Hoh, tetiba mendapat award sebegini. Hehe, maaf...teruja sebab ini award kedua yang saya dapat.

Nak tengok award tu? Ni ha, kat bawah.... :D


Oleh kerana sudah di tag, saya pula harus mengetag another 10 bloggers. So, nak tahu saya dah tag 10 orang blogger kat bawah ni. :D

OK. dah selesai tag orang. Kepada orang yang di tag, sila tag 10 orang lain lagi OK? Anyway, rasa appreciated bila dapat award blogger cun...hehe...tidak cun pada hakikatnya. (^_^)'

tapi bak kata pepatah, tuah ayam nampak di taji kan? itu tuah ayam. macam mana pula nak nampak tuah manusia? sila cari, ini extra work untuk anda.

OK lah,lain masa nak update lagi blog. Draft banyak, nak habiskan dan publish tu yang payah nya. Masa selalu tak ada nak buat semua benda nih...

selamat berpuasa semua! :D

10 comments:

Ogy said...

macihhh..oleh krn mama tgh bermood rajin..maka mama ambeklah tag ni ya :D

syahira ariff said...

wahhh!
award blogger cun?
terharunya kak eynee!hak hak
maseehhh ya!
*segannn
(^___^)

Anonymous said...

Terharu terharu. Thank you darl =)

TrahAssan said...

HIHI thank youuu ^^ auww first in the list lagik tuh . hekhek . makasih dear ;)

Eynee said...

dear, you all memang cun pon.. :D

mamagee: hehe, tengah rajin ye...

syaza: tahniah dapat double! :)

syahira: haha...awak memang cun pon :p

yana: hehe, takpe darl. you deserve it!

trah: best kan dapat award? hehe...:D

eynee nak ucap sama-sama semua!

Unknown said...

waah . award cun ? *kelip2 mate* ngee ~
thanks ye ! nt shiyda wat entri ni , heheh =_=

o_o said...

nasib nama mek xda
raya dtg rmh
haha

Anonymous said...

thanks eynee!

Eynee said...

shiyda: aah~ award blogger cun....awak memang layak dapat :DD

o_o: kitakx cun. insyaAllah :)

sarah: you're welcome!

Unknown said...

nothng special for me here... sangat8 berkecil hati.....huhu