Pages

Sunday, August 29, 2010

Entri untuk Kakak, Maaf lambat

Maaf, ini post tertangguh specially khas untuk my sis. Her birthday 27th August, Jumaat lepas...memang nak buat entri special untuk beliau tapi memandangkan masalah connection internet disini, ada masalah nak sign in apalagi nak sign in facebook kan... Oleh itu kakak, maafkan aku.

She's my sister, yang sangat rapat dengan saya. Yalah, kami berdua sahaja perempuan dalam lima beradik. Of course lah kan? Saya boleh nobatkan beliau sebagai bestfriend. In fact, she is my best girlfriend ever in the world. Apa-apa masalah pon saya boleh rujuk dengan beliau tanpa segan silu, malu dan sebagainya. Masalah wanita, remaja, pelajar tahun akhir....semua pon boleh. She's been there before. Beliau nasihati saya berdasarkan pengalaman beliau. And now, she is expecting ... Masuk 7 bulan kot. Dalam kiraan saya lah....hehe..... Nanti bila tiba time saya pula expecting (hoh...malu! malu!) boleh minta nasihat beliau juga. InsyaAllah bakal melahirkan dalam bulan November nanti. Doakan segalanya selamat. Nanti waktu tu, saya mungkin ke Kota Kinabalu...saya pon dah cuti semester kan waktu tu. Hehe... tapi adakah beliau expecting aku ke sana? =_=

In conclusion, saya cinta kakak saya. Tapi saya straight...HAHA HArap maklum.


Kakak dan suami duduk di pelamin orang bersama pengapit-pengapit yang cool :D

Okey, aku tahu kakak ku lebih cerah. Tapayah buat banding beza disini ya. Sudah muak dengan perbezaan ini sejak kecil. sobs sobsssss T_T

Ini betul-betul time kakak kahwin dan aku wedding planner. Nampak tak keserabaian aku?



Masa Along kahwin pon aku jadi wedding planner. Bekerja di samping kakak. Tapi yang best pelamin aku sendiri yang buat. JIMAT. Sentuhan best. HAHA. Lain kali upload gambar pelamin Along yang aku design itu dan buat. :)


Smile a lot.
Saya Sayang Kakak Saya.

i love you sis and its forever. walaupon kita selalu gaduh dan kau macam makin sensitif kebelakangan ini. You're not like this before.

HAPPY BIRTHDAY


p/s: i love you my new bebeh too :DD

3 comments:

syahira ariff said...

selamat hari jadi juga utk kakak eynee
bestnya dpt kakak mcm tu
boleh berkongsi mcm2 perkara
korang mesti sekepala kan?

kerangRebus said...

kim salam kat kakak ye...wah wedig planner...hebat da tu~~keep it up..0_0

Eynee said...

syahira: aah~ memang best!

kerangrebus: thanks dear~ memang suka benda2 macam ni :)