Pages

Tuesday, August 3, 2010

Sunshine


Kalau orang marah, cakap kita ni bodoh buat benda yang bodoh, itu tandanya sayang.

Kalau kita lari lepas tu orang tu cari kita juga walaupun dah pukul 3 pagi, jangan tanya dia 'Awak sayang saya tak?' Sebab, dia turun cari kita bukan hanya kerana sayang, dia cari sebab rasa tanggungjawab dan kasih sayang yang dah menebal dalam diri.

Sekarang, sudah tidak ada perkataan perpisahan.
Sekarang juga sudah tidak ada kata-kata manis masa mula kenal dulu.


Sekarang, masa untuk serius.

Semalam hati dah terbuka kesekian lagi untuk dia.

Semalam juga, aku bahagia sebab aku makin tahu...

that i can rely on you;
thanks sebab buat muka marah tapi hati sayang. awak comel;
i can feel the love masa abg baling kunci motor abg depan muka saya~
i can hear your heart saying i love you so much masa abg tengking saya.
i can really feel the love when you sit next to me.

I know you wont wipe my tears. I know you wont hold my hands. I know it. I knew it...
(^_^'')


Aku bukan jenis yang manja-manja dengan boyfriend. Manja sikit je...

(^^,)

kenapa awak selalu amik gambar-gambar bodoh dengan saya?
haish.
bila nak romantik-romantik ni?



12 comments:

Anonymous said...

hmm.sayin i love love is not the words iwant to hear from u..but show me ur love..

Eynee said...

how deep is your love? ok?:)

Anonymous said...

cehhhh...paham..

Wan_hazel said...

cam tok nak ka bez..senang jak..load pop up pun xlamak...tol x??/hehehe

word verification ya xboh pakey juak k

Eynee said...

ho~ ok2...mena ya...cam senang gik nya mok muncul.

cmne mok buang? ada kat setting juak kah?

Wan_hazel said...

pa sik da gik ya..hehehe..senang jak nak..mek nak komen berlambak2 pun xlah tunggu page load gik..

Eynee said...

wah!ok. set. saya budak baru belajar. aieh~ macam ne kitak taukyang kamek da reply sitok. dont tell me kitak dapat alert juak...

Wan_hazel said...

hahaha...mek nak kawan bomoh salam..nangga lam mangkuk putih jak mek tauk bah..hehehe,,xdalah..mek ngabas lah box komen ktk tok. yalah mek lebih suka pop up pun box komen..nak ngabas pun senang

Eynee said...

hoho~ yalah tek.kejut mek nangga. alu jadi kedak facebook. komen pe beratus-ratus..

Naeem Eem said...

pa la bong na ju ka to eh. ya pun sik ta kah??

Anonymous said...

suka entry ni. sweet :-))

Eynee said...

miss sarah syahira, life is sweet kan? ;)