Pages

Monday, August 16, 2010

Sudah jatuh ditimpa tangga, Malang tak ada bau langsung

Okey, hakikatnya....hati ku dah tak tahan lagi memendam segala kesedihan. Benar, malang itu tidak mungkin berbau wangi mahu pon busuk. Oleh itu, aku harus redha menghadapi dugaan semua ini. Sebagai manusia, kita harus redha dan tabah menghadapi segala musibah.

Ini gambar VICKS VAPORUB aku, my favorite ointment ever

Mesti korang tertanya-tanya kan mengapakah aku punya intro ayat skema Ya Rabbi~ Ha, lepas tu, apa pula kaitan gambar vicks kat atas tu? OK, nanti aku bagitau....


Sebelum tu, layan dulu gambar kat bawah ni....

OK! Gambar kat atas tu, gambar lecturer French aku untuk level 3 ni... Beliau sangat comel, sumpah. Suka sangat... Beliau terbukti comel apabila suatu petang Rabu yang mendamaikan jiwa, mak dia call, muka dan suara dia cakap ngan mak dia, HAHA HAHA. Comel sangat... I like... Satu lagi, aku memang suka lecturer ni sebab dia suka bercerita... Kalau dia ada blog, pasti aku jadi peminat setia. Walaupon kadang-kadang aku tak faham cerita dia... hehe, tapi, layan jerr. Bonjour Monsieur! :)


Gambar ni pula, gambar barangan aku. Pencil Case Kuning, aku punya.. Purse Kerim2Coklat aku punya juga, lagi lip balm nivea strawberry akan and bedak muka Johnson~ all time favorite, mestilah aku punya, and kunci berk ey-chain peta Australia tu, kunci bilik aku. :)

Nanti aku buat post pasal barang-barang kegemaran aku. Special. Label, My trusted brand. Aku akan nyatakan kenapa aku suka barang-barang itu seperti keberkesanannya, affordable dan sebagainya... Maaf, walaupon saya bukan artis, tapi saya suka bagitau kat orang saya apa yang saya suka! Maaf lagi ~ teeeheeeee :B

Ini aku. Ceh. Bukan berniat nak kenalkan diri. Ini adalah gambar ternyata gedik aku yang last guna camera canon aku. Dah rosak dah. Fine, lens dia problem. Dah tanya abang kedai baiki camera. Dia cakap boleh baiki tapi bayaran dalam RM200++. OK, fine lagi. Aku geram sungguh. Dah, sampai sini sahaja entri ni. Tak sanggup nak cakap CAMERA AKU DAH ROSAK. Hoh, tak tahan. Tak tahan. Bolehkah hidup tanpa camera bagi seorang yang cam whore??

gambar-gambar di atas adalah empat gambar yang last sempat snap guna my late camera. Camera rosak pada 1 Ramadhan yang lepas.


FINE. I'M DONE.








oh, I am not done yet. Start 1 Ramadhan tu, aku mula merasa demam. Mungkinkah aku demam sebab rindu akan camera?
Oh, tidak.

T____________T





NOW, I'M DONE.
SELAMAT BERBUKA SEMUA.

2 comments:

Anonymous said...

sabar yang...we'll manage 2 get a new one before raya rite!

Syn Wesley said...

oi.. hang kene tahan ea? awak aku xdpat berita? haish.. siot nye kwan