Pages

Thursday, January 3, 2013

Tahun Baru! :)

Assalamualaikum.

Selamat Tahun Baru. Elehhh, baru 3 hari takyah la kutuk saya lambat wish. ;p

Ok. First and foremost, mari kita syukur masih panjang umur. And tahun ni saya dapat berita yang baik and it's somehow a good start for this year. Achieve another milestone kata kanhh. hik3. Whatever it is, I'm grateful dengan nikmat ni. Rezeki, kecil atau besar, itu rezeki jugak namanya. Saya sekarang sudah selamat nak return balik offer tu tanda terima lamaran. hehehe. Syukur, Alhamdulillah. Well, its a sweet start for my year. Sekarang tunggu lamaran yang satu lagi. eh eh eh eh. lol. kuasa bukan di tangan saya. Huhu. Tak berani nak cakap apa. Berangan tu berani la. Miahahahahahaha.

Baru 2 hari report duty memang dah banyak kerja kat office. Bila saya tengok schedule tahunan memang urghh, ok. InsyaAllah boleh buat. heheee. Just the problem now is sangat la tak selesa sebab still waiting nak angkat barang ke office baru. Current work station tak macam work station dah, kosong kosong kosong. We are moving soon, tapi still in the premise la, just pindah to new building. Alhamdulillah, office baru besar dan sangat spacious. Heee. Furniture dah ready, barang, files semua harta-harta department saya dah pack. Tinggal nak angkat je lagi. Schedule  today tapi itulah, lupa pulak boss cuti. Hmm, tak apa lah, yang penting saya dah siap packing. Bila-bila je tunggu arahan boss. :')

Itulah, syukur dengan segala rahmatMu Ya Allah... 

No comments: