Pages

Sunday, January 20, 2013

Random update

Semalam kata hari ni, hari ni kata esok..bila tah nak update blog. Huhu. Tak apa laa..cukup update seminggu sekali pon okeylah. takda la rasa macam kesian sangat blog tak update.

Sabtu lepas saya ke office lagi, kali ni untuk settle kemas-kemas workstation baru, banyak lagi yang nak barang masih kat workstation lama contohnya pc! Yeah, I am finally pindah. HAHA. Mungkin lebih tenang dengan perpindahan ini. Ada proper workstation. Syukur ke hadrat Allah.. :) 

Esok dah nak kerja lagi, saya tak puas lagi weekend minggu ni. Hehehehe. Maafkan dakuuu. Takpe, minggu ni kerja 3 hari je. Khamis cuti maulidurrasul kan? Saya dah apply cuti jumaat sampai isnin! Yeayyyy. Tapi tak tau la approve ke tak. Rasa nya approve kot. InsyaAllah. Sabtu ni mak dah nak fly ke Sandakan. Teman kakak for one month. Husband kakak kursus 2 bulan kat kl. Haih. I'm gonna miss you, mak. Sunyi la rumah nanti. Sebulan you all. Kalau ikut hati, saya beli je tiket ke kk dalam bulan 2 nanti..tapi tengok la, kalau ada tiket yang saya afford dan kalau tak busy. 

Saya tak sabar nak tunggu hujung Januari. I pray so hard supaya Februari cepat-cepat tiba. And sekarang mak tak ada kat Kuching, saya tak sabar nak tunggu 28 Februari. Time tu, few days left mak kat sana and masa tu jugak, buah hati saya dah habis training. InsyaAllah semua berjalan lancar. Doa banyak-banyak...saya tak sabar tunggu Mac. Semoga semua yang di rancang tu tepat, di permudah urusan dan di redhai Allah. Banyak sungguh perancangan saya. :)

No comments: