Pages

Tuesday, January 29, 2013

Aku mohon

Aku mohon,

Semoga hanya namaMu yang ku sebut selalu
Semoga hanya Kamu yang aku fikirkan disetiap nafasku
Semoga hanya padaMu aku selalu bermohon dan berharap
Semoga setiap keputusanku keranaMu
Semoga aku ini mencintaiMu sepenuh jiwa

Aku mohon,

Ampuni aku untuk setiap tuturku
Ampuni aku didalam khilafku
Ampuni aku yang sering melupakanMu padahal Kamu tidak pernah melupakanku walau sesaat pun
Ampuni aku di setiap butiran dosaku 
Ampuni aku yang sering lupa 
Ampuni aku yang seringkali ego 
Ampuni aku yang seringkali sombong padaMu

Aku mohon Ya Allah yang aku cintai lebih dari segalanya,

Berikanlah segala rahmat untuk ayahanda dan bondaku
Ampuni mereka 
Sayangi mereka sebagaimana mereka mengasihiku

Aku mohon Ya Allah,

Kau tetapkanlah hati kami dalam mengejar redhaMu
Kau satukan lah hati kami 
Jangan akhiri cerita kami
Bawalah cintaku pada Zaifadziman ini hingga ke syurgaMu Ya Allah
Kau satukanlah kami
Kau satukanlah cinta kami
Kau tetapkanlah hati kami
Ya Allah aku mohon, jaga kan dia untukku
Sementara kali ini aku tidak punya hak apa-apa
Hindari dia dari segala fitnah dunia, fitnah syaitan durjana
Permudahkanlah hidupnya
Berilah kejayaan untuk dirinya
Bahagiakanlah hati ibunya
Sihatkanlah perasaan cemburu ini
Aku mohon keampunan kerana hati ini selalu begini
Hilangkanlah resah di hati kami Ya Allah.
Aku mohon.

Aku memohon lagi untuk kesekian kali

Ya Allah, jagalah dia untukku.
Aku mohon, hanya padaMu tempat ku bergantung, menyerah diri, berharap...

Amin Ya Rabbal Alamin. 

No comments: