Pages

Monday, December 31, 2012

2012 to 2013

Hellooo... :D

Counting down for new year 2013 in few hours. Selamat Tahun Baru semua orang. I have lots of things to say. So, tweet limit 140 je and its weird kalau tulis status panjang-panjang kat fb. So, lets blog. No one cares you nak update panjang 5000 words pon kat sini. HAHA. 

Oh ya, hell ya. Bbq sana sini. Timeline twitter and fb sana sini having dinner with family, bbq with family. Then call buah hati, dyrg pon sedang prepare utk bbq malam ni. Saya? Oh, semalam da bbq dengan family besaq kami sebelah mak. Petang tadi makan kat luar with parents. Kami keluar petang pasal confirm malam ni jalan sesak, semua orang pon nak celebrate new year kat luar. Jadi apa salahnya kalau kami tak mau turut serta dalam aktiviti sesak-sesak malam ni. ;p

2012 left me banyak memories seperti tahun-tahun sebelumnya. Biasalah, ada 366 hari kot tahun ni. hihihi... 
Alhamdulillah, nikmat saya dapat setakat ni saya rasa syukur sangat-sangat. Walaubagaimanapun, banyak juga la azam 2012 yang tak dapat lagi terutamanya financially. Pasal kerja pon belum tentu lagi. HAHA. Semoga giliran rezeki saya pula 2013 ni. :')

2013 ni, banyak plan yang dah buat especially for the first quarter of the year...cuma saya buat plan tu sendiri and tak bagitahu sesiapun. Tak apalah, takde sapa pon nak dengar plan kita ni. hehehe. Permudahkan urusanku Ya Allah... And Alhamdulillah for the good news yang saya dapat hari ini. Syukur sangat-sangat. What happen in 2007 terjadi semula. Dapat offer kerja on the last day of the year. And saya ingat lagi 2008, saya achieve satu milestone in my life that I have waited for years. That's the dream. And I hope and I pray so hard for another milestone in my life in 2013. Don't worry too much. Allah is always with us. :)

Ok lah, that's all from 2012 me!


Goodbye 2012, Welcome 2013.

No comments: