Pages

Thursday, January 10, 2013

Dodoi diri sendiri

Semakin busy lately. Mungkin Allah tahu saya perlukan suasana hectic macam ni sekarang. Balik rumah boleh blogging. tweeting. facebooking. Hehe. Bahagia bila buat macam ni. Ada masa untuk diri sendiri sebenarnya. Tapi itulah, memang teringat la. Cuba nak ignore, tapi hati ni tak nak bekerjasama pulak.

I have tears to cry. Tapi saya cuba biarkan. Tak nak lah nangis-nangis. Nanti, saya sendiri yang stress. Orang lain bukan tahu pon saya nangis ke tidak. Baik buat benda yang mendatangkan kebaikan untuk diri sendiri. Cuma, saya dah terlanjur menangis depan orang hari tu. Sekarang ni saya berazam untuk majukan diri luar dan dalam.. Wahhh, azam besar nampak? Come on enyyy. Yeayyy.. :D

Berat hati saya. Sekarang hidup tersepit macam ni. Nak cakap salah, tak cakap pon sebenarnya tak da salah jugak. Baekkk, kita simpan dalam hati. Biar je. Nanti bagitaw Allah aja. Allah tahu apa saya rasa dan kenapa saya rasa macam ni. Susah nak explain dengan manusia. Nanti Allah bantu saya bagitaw orang tu.   

Ya Allah, bantu aku. Tunjuk aku jalan.... 

No comments: