Pages

Thursday, February 25, 2010

NOT HERE FOR 3 DAYS

gambar ni dipetik dari blog rasmi MASSA


Hari ni hari Khamis - maknanya, esok dah nak g Port Dickson untuk teambuilding IPRMSA semester ni...nampaknya dah 2sem aku tak follow aktiviti2 IPRMSA...teruknya aku!

malam ni nak kena packing untuk gi selama 3 hari 2 malam kat sana...

tengok tentatif program memang best, buat aktiviti2 lasak...abseiling, kayak, jungle tracking dan obstacle race! huhu..nampaknya aku kena bawa tracksuit banyak kan...

perasaan aku sekarang 50:50... antara teruja dan tidak...

nak tau kenapa?

sebab, kalau aku pergi:

1) boleh lepak ngan member2...dapat kenalan baru disamping pengalaman baru...
2) boleh buat aktiviti2 lasak tu! ekspressi diri, meningkatkan keyakinan diri...
3) boleh g jalan2...x la aku kat kawasan ni je...
4) lari seketika daripada suasana kampus yang sangat stress!

sebab, kalau aku tak pergi aku:

1) jauh dari boyfriend ku~ haishh
2) x dapat nak online, nak dota...
3) x dapat nak buat assignment banyak nak di settle kan
4) malas giler nak packing!!!

kalau anda semua menjadi aku, korang pilih nak pergi atau x pergi?

haha~ sukati korang la nak pergi ke x kan...
tapi aku memutuskan untuk pergi teambuilding semester ni...
aku bayangkan yang seronok je~

aku korbankan benda yang aku nak buat weekend ni, untuk sesuatu benda yang baru bagi ku...

jadi, memandangkan aku amik keputusan untuk pergi...aku dah buat checklist barang yang nak kena bawa...
panjang nya 2 page! banyak la barang yang aku nak kena bawa~
so, aku cut apa2 barang yang aku rasa kurang perlu, rasa2nya 1 bagasi, 1 beg belakang/handbang dah mencukupi...tapi wajib ada beg nak letak kasut lah...

huhu~dah terasa bahang nak g PD ni saat aku sedang nak buat entri ni!

so, esok pagi jam 7am dah berkumpul kat tempat letak kereta fakulti, jam 8am dah gerak gi PD...



(^,^) seronotttt!!

friends, doakan keselamatan aku di sana nanti ya! =)



I cant wait to have the fun there!







No comments: