Pages

Thursday, February 11, 2010

Dah Mula Cuti

- mode sedang bercuti -

yuhuuuuu cuti!!!
13 Februari - 21 Februari 2010



mid sem break dah mula sabtu lepas, tapi aku dah mula cuti jumaat
(xdtg kelas prof..sorry prof...sangat sorry...)



cuti aku di mulakan dengan keluar dengan member yang sangat aku cinta - sangat hevoc 24 jam bersama mereka - sangat tak rasa bersedih pun~ sayang korang!



hari ni ulangtahun ke 3 aku dan zai dalam kalendar cina...LOL~ sangat gembira...




hari ni aku sarapan pagi bersama Nouraisyah, Nur dan Nurul Amalina, Nor Adila, Syuhadah, Khairunnisa kat Kolej Anggerik <-- roti, tuna, soya, pepsi, mirinda oren, Nescafe...


hari ni amik gambar kat sekitar UiTM dengan kawan2 dari UM walaupun kami dari asal yang sama, TUNAZ.



hari ni kawan tersayang kena rush hour balik ke UM sebab ada hal penting, kesian dia...



hari ni lunch dengan Nor Adila, Syuhadah, Nur Amalina, Nouraisyah kat Plaza Alam Sentral <-- Nasi Goreng Ayam, Nasi Goreng Blackpepper Ayam, Sirap Bandung, Milo Ais dan...tak ingat lagi satu air apa... <-- sharing is caring, dah lama xrasa makan kongsi2 dengan diorang...



hari ni jalan2 kat SACC dan g MPH, aku baca lagi buku My Favorite Wife by Tony Parsons...suka...nak beli tapi financial ku tak mengizinkan...lepas tu, aku belek2 lagi rak2 kat situ, jumpa lagi buku2 yang menarik dan teringin lagi nak beli, huh- kali ni nak baca buku2 Tony Parsons... <-- tak mampu beli pun xpe, baca sampai abis mcm ko buat kat new moon...hihi =)) tapi still nak beli jugak!



hari ni, aku selamatkan kekasihku dari stress pasal parking kat shah alam, tauk la kitak xkalak nak make moto...<-- weewitttt....aku ke penyelamat??



hari ni aku cakap kat mak ayat keramat ni "Mak, nak kahwin" <-- wah, beraninya aku...



hari ni mak aku cakap "Kahwinlah, mak ayah setuju dengan pilihan awak,tapi..."<-- tiba2
terasa berdebar dan terharu dengan ucapan2 mak...terima kasih mak...



hari ni makan donut & minum Ice Coffee kat Dunkin' Donuts, sementara menunggu Saudara Nasruddin dan Saudari Nadiah untuk dinner bersama2... <-- banyak sangat la caffien hari ni...



hari ni bajet DINNER kami di selamatkan oleh Saudara Nasruddin dan Saudari Nadiah, beruntung aku tunggu lama2 =) <-- Nasi Goreng Student, Air Laici...



hari ni, kekasihku hantar aku kat Kolej...jalan sunyi dan sepi...



hari ni, aku ditemani Didiey yang senasib ngan aku, sorang2 kat kolej...hehe <--tabah ye diey!!



hari ni, aku sangat update blog aku lagi

hari ni, aku bahagia lagi

hari ni, aku masih bernafas lagi

hari ni, aku masih lagi di sayangi...





Hari ini Aku Sayang Semua!!



___ (^,^) ___

No comments: