Pages

Friday, August 17, 2012

Aidilfitri Update 2

Persiapan raya tahun ni belum siap lagi. Ada berbaki 2 hari je lagi nak raya. Saya pon cuti 3 hari masa raya nanti...tapi sebelum raya tak cuti, tapi takpe hari ni my boss lepaskan untuk half day. :)

Semalam batang buruk yang saya pesan ngan Kak Ida and yang Yanna poskan from JB dah sampai dengan selamat kat tangan saya. Arrrr. sedapnya. Thats my fav ok. Setiap tahun pasti ada. hehehe. Dulu, saya sendiri ada kat KL untuk beli batang buruk sebab kalau kat Kuching saya tak jumpa lagi batang buruk yang rasa nya sedap macam saya selalu beli...and kalau saya beli, saya akan beli buatan orang Johor punyaaa. Sedappp. :')

so apa kata next year bulan puasa saya fly ke JB je instead of KL untuk beli batang buruk? banyak duit? hehehehehe.....

Hari ni suasana kat office tak raya sangat sebab most of us dalam office ni non-muslim, so takde sangat lagu2 raya berkumandang. Yang muslim hanya ada saya, uncle, amirah n kak lina. Kak Lina & uncle dah cuti 2 hari lepas..Amirah mc pulak hari ni. Jadi tinggallah saya seorang kat sini menanti 1145 untuk chow. hehe. Syukur kerja sebelum raya saya dah setelkan. Lepas raya nanti tinggal nak contact orang2 yang saya sepatutnya contact untuk setelkan kerja. Maklumlah, 98% muslim dah cuti...kerja pon pending la... hu....

Jap g balik rumah saya nak sambung buat biskut & kek. :')

Selamat Hari Raya semua, maaf zahir dan batin. 

No comments: