Pages

Friday, August 31, 2012

31 ogos?

Salam 31 Ogos. 55 tahun merdeka, semoga Allah merahmati Malaysia. :)

Kali ini bukan nak cakap pasal merdeka. hahaha, bukan tiada semangat patriotik, cuma malas. 

Hari ni cuti lagi menjadikan jumlah hari bekerja minggu ni 3 hari sahaja. Isnin lepas saya tak sihat jadi dapat medical leave. Rasa macam tengah naikkan speed buat kerja. Busy. Selasa lepas, jejak je kaki kat office, sepanjang hari saya meeting. Ouh. Sekarang, memandangkan saya timbalan presiden untuk committee, I have to replace presiden sebab baby dia tengah tak sihat. Saya dimaklumkan dia cuti lebih kurang seminggu. Syukur members yang lain banyak membantu. Semoga plan semua berjalan lancar. Sekarang mix feeling nak tunggu monday. Nak happy ke tak? heuheuheu... Because monday boss baru report duty, monday rehearsal for event selasa, monday juga meeting, monday juga nak call semua press. isnin juga nak kena remind big boss pasal event dengan menteri. sekarang betul2 saya rasa saya sorang yang wujud dalam department tu. eh?

Okay, enough with works. Sekarang, awak boleh tau macam mana schedule weekdays saya. :')

Weekend?

Boring. Kalau saya keluar saya akan tengok couples dating. So, better stay kat rumah je. Oh, in my dreams la nak dating sekarang. Dah berapa bulan da tak dating. hihi.. Oh ya, btw. thanks for datang beraya kat rumah sayang. Terubat rindu. I appreciate that. Saya nak ke rumah awak, jauhh.. Teringin nak datang rumah. tapi tunggu saya ada kereta sendiri. hihihi. :)

So, weekend ni Kuching busy. Bukan sambutan merdeka, ada jomheboh kat stadium. Saya nak pergi tapi....malassss.

Kesimpulannya, weekend ni saya nak jadikan rumah ni office. Email kerja aktif weekend ni. So, colleagues hantar la email...I reply.

No comments: