Pages

Monday, October 31, 2011

Dah grad!

Alhamdulillah. Saya sudah selesai konvo last week. Fun tapi, macam tak complete. Oh, tak apa lah. Yang penting sudah grad.:')

Suasana konvo tak seperti yang saya imagine.Padahal memang tak imagine apa-apa pon berlaku. Tapi alhamdulillah. Saya dapat 2 bouquet hari tu and presents. Terima kasih semua. Saya happy!

Zai kata saya nampak kecil sangat atas stage dan masa saya ambil skrol, cameraman zoom muka saya. HAHA. Itu yang nak buat saya nak beli DVD graduan tu. Saya fikir berbaloi, nak bagi mak bapak tengok.HAHA. Memanglah  nampak kecil sebab saya memang kecil. Tidak cukup ketinggian untuk jadi model. Tapi masuk uji bakat pencarian gadis jelita. HAHA. mampu? 

Pagi-pagi lagi saya dah siap-siap pakai baju kurung biru dengan tudung Amani Thai Silk yang boss sponsor. Terima kasih Kak Wan. Make up pon sekadar di pinggiran sebab make up sendiri! Saya bukan orang yang pandai make up. Cukup sekadar tak nampak pucat. Tapi, nampak pucat juga naik stage kan? hahahahahamekaphahahhamurahhahhahahajehahahaha. 

Haha, banyak bergambar. Tapi semua kamera orang sebab tu lambat nak upload. :) 

Saya ada satu gambar je nak share! tengoklah... :p


itu sahaja dari saya. babai! (^_________^)

No comments: