Pages

Saturday, May 14, 2011

Slurpee Hunting

Petang tadi cari slurpee sampai 5 buah 7-Eleven, pusing-pusing Shah Alam. Terima kasih sayang sebab Slurpee tu. Tapi, yang paling saya terharu sangat, effort dia nak granted my wish tu yang sangat mengharukan. Aaaaa~ sayang awak.

Mula-mula kat 7-Eleven seksyen 7, mesin rosak. Lepas tu, pecut ke 7-Eleven kat seksyen 3, rosak juga. Saya dah give up dan rasa macam tak apa, it's OK. Tak sangka pula dia pusing balik pergi 7-Eleven kat seksyen 2 pulak...and rosak juga. 7-Eleven ni kan...grrr. Ok, saya tak sangka lagi boyfriend terus pergi seksyen 13, masih mencari. Mesin slurpee kat 7-Eleven kat situ pon rosak juga. Masa tu, saya memang betul-betul tak kisah dah slurpee tu. Sebab penat dan fed-up. Boyfriend pula teruskan perjalanan ke suatu tempat yang saya tak berapa nak familiar. HEHE. Ingatkan dia nak bawa pergi McD kat Batu Tiga yang dia cerita hari tu. Agak excited juga lah perasaan bila memikirkan McD. Tapi tak logik juga kalau nak pergi McD. Heh, apakah? Itu OK lagi, saya dah tak ingat dah pasal slurpee sebab saya asyik fikir kemanakah encik abang saya ni nak bawa saya. Korang semua nak tahu kat mana? OK, dia bawa saya pergi ke 7-Eleven  kat U2. Erk, jauh gila. Semata-mata nak cari slurpee. Akhirnya, saya dapat juga slurpee. Tersenyum lebar sampai telinga. Terima kasih sayang. :) 

SLURPEE BERTUAH~


 Maaflah sebab cerita tak tersusun. Hehe~

note: Congrats sayang result cantik. :)

3 comments:

Zakrin said...

hahahaha lwk...makceh...

asnin said...

kesian..nasib tmu..mun x ka alu la nangis malam2.hehe.guro jak bah..

Eynee said...

yerrrr...pande nya..lebeh.

abang. awak lawak juak! ;p