Pages

Thursday, April 28, 2011

Menyesal (immature entry)

Terasa macam menyesal sebab dulu tak mingle with others. Seriously. Dulu, jadi sangat reserve just untuk jaga hati orang. Bercinta memang buat kita jadi buta. Terasa sangat penyesalan sebab dulu tak kawan sangat dengan classmate, jadi tak ada la rasa zaman stydu group dengan classmate. Lepas tu, I didn't go out with them. Aku buat diri sendiri nampak macam sombong. Kalau dulu kawan dengan diorang I would definitely dah rasa hang out dengan kawan-kawan and my life must have been fun. I lost my teenage life just like that. I was an idiot. Maaflah, saya bukan saya yang dulu lagi. Saya nak kembali jadi diri saya sendiri. I just love attention and mingle with others. Saya nak sambung study and join program Graduate Training Program tu. I need to make more friends and find new faces. Beware, I'm back!

p/s: banyak benda nak update tapi sikit masa juga nak update. dalam beberapa hari kebelakangan ni, banyak benda dah mengubah aku.

2 comments:

Momok Nadim said...

good3x..dis is d spirit..:)
mok doakan yg terbaik..:)

Eynee said...

terima kasih mok :D