Pages

Wednesday, March 10, 2010

Marahkan Sahabat

aku marahkan sahabat aku? aduyaiii....tak lah, ceritanya macam ni...

semalam aku marah, marah yang sangat-sangat marah. Kenapa? Aku pun kurang pasti. Yang pastinya, orang paling teruk kena, boyfriend aku. Sungguh aku tak sangka aku jadi macam tu. Kesian dia, tengah lepak-lepak ngan kawan pun kena dengar aku bebel. Huh, tak tahu nak cakap apa... nak minta maaf? Its hard for me to say I'm sorry sebenarnya. aiyooo...


however, marah aku berterusan sampai la habis kelas Miss Baby malam tu. aku terus balik ke bilik. malas nak fikir apa-apa lagi dah. apa nak jadi, jadilah. malas nak ambil tahu. lantaklah!

sungguh bersikap kurang ajar dan kasar aku masa tu...

tak fikir pun hati boyfriend yang dah susah payah belikan aku potato wedges KFC dan hantar sampai depan kolej, offer pulak hantar aku kat fakulti...tapi, aku jual mahal la sikit sebab wedges aku ambil, dia offer nak hantar tak nak layan. tapi lepas tu, menyesal juga sebab penat woooo kaki panjat tangga biru tu! dah la malam...bahaya...tapi kerana ego, aku persetankan tawaran penghantaran percuma tu -bunyi mcm mcd develivery je..haha-

cerita aku ni nampak macam pertengkaran biasa sepasang kekasih yang dalam masa tak sampai lima jam akan pulih kembali kan??

tapi sebenarnya dan pada hakikatnya TIDAK SAMA SEKALI. ini bukan sahaja melibatkan hubungan cinta ku semata-mata...tapi sebuah persahabatan...

huhu Nadiah, terimalah permohonan maaf ku di alam maya ini...tak sangka dia terlibat sama...

Ini kisahnya, masa aku tengah bebel-bebel tu, aku bebel hal KAWAN... punyalah panjang bebelan aku sampai tak sedar telinga dah panas sebab cakap dalam telefon... rupa-rupanya keseluruhan mesej hal KAWAN yang aku bebel kat boyfriend aku telah didengari KAWAN aku a.k.a. roomate ku yang tersayang... YA ALLAH! apa dah jadi ni? menyesal setinggi gunung sebab cakap tak fikir dulu, ikut hati dan perasaan sangat, macam tu la jadi nya...

dan yang paling mengaharukan...mereka yang tak bersalah menghadiahi aku ini:

buy me this if i get angry....hehe

surprise dari Nadiah: cupcake,choki2,sekeping nota yang cukup bermakna

sungguh tak ku sangka, balik je bilik jumpa benda ni atas meja...padahal mereka tak salah...kenapa mesti lepaskan kemarahan kat mereka...both of you dah banyak berkorban untuk aku...thanks...and last but not least...

PLEASE ACCEPT MY APOLOGY!

(T_T)




p/s: i know that i'm not alone... you'll be there for me...



4 comments:

iman sinergi said...

ntah papa lah... ingat pa bnda lah tk...

Eynee said...

hehe...ktk nang... ;p

Anonymous said...

anytg goes..i'll still be here to be ur frens...until afterlife....i'll be evrytg 4 u...cz i love u...a lil adv 4 u...hmm...leave whosoever told u she is ur fren but seems to be not sincere so just leave them away....screwed them...k syg remember this..i'll always love u..

Eynee said...

yes dear, i will..