Pages

Thursday, March 18, 2010

From The Greatest Daughter of Yours


hari ni aku happy sangat...walaupun hari ini juga aku dah banyak keluarkan airmata...saja nak menghiburkan hati sebab hari ni kan ulangtahun ayahanda yang ke 52...jom imbas balik apa yang aku dah buat di hari ulangtahun ayahanda yang tercinta ni... =)

happy sangat sebab aku jadi orang pertama wish happy birthday (^,^)v

kanda call, remind aku hari ini birthday ayahanda dan genap usia hubungan kami 3thn 1 bulan...

bergembira sebab kanda dapat gaji pertama beliau tym kerja kat revive isotonik hari tu sebanyak RM 80! nice, ni nak buat aku berjimba ni~~

newspaper cutting dah settle, ready nak collect dah....
dah baca topic Investor Relations sebelum ke kelas.....
dah baca topic 5, 6, 7 & 8 untuk quiz journalism.....

SLEEP EARLY =)


WAKU UP LATE =(

bangun lambat....so, tiba di kelas Miss Mel pun lambat la... sorry miss (+_+')

dah abis kelas Miss Mel dalam kul 10am, seronok boleh collect news!!

dimarahi sebab miss communication between my groupmate. padahal aku dah pesan semua dan nak settle semua hari ini....tapi mood dah melayang jauh...
aiyoo, sungguh bersedih hati...takpe la mungkin sudah takdir hari ini....for my groupmate, still boleh buat project ni. TOGETHER, please don't be selfish.

my lunch di beli oleh my dearest roomate, we eat together...sharing the botol kicap <---penting!


otw nak g kelas, singgah di koperasi nak beli air...nak nyatakan air apa nanti kanda marah...;p

datang lambat untuk quiz....lalala~ ho, masih nak lalala ke??? senget arr....


seat for the quiz less than 6 minutes, meaning dlm 5minutes la kott...aku yang paling lambat sampai, aku paling awal keluar...tak selesa ke bilik kuliah tu???!! hihi...taklah, facilities di UiTM semua OK!


concentrate on the class, basically, its about children and violence, fuhh! one thing that is very interesting about this topic is: UK & Netherland, they have TV news for children between 8 - 12 years old, whereby i think it should be implemented in Malaysia. <--see you in Xomba!


=DD

dapat balik assignment pertama....bahagianya dapat markah macam ni....bersyukur sangat2. Prof siap puji kelas kami! by the way, special thanks to Hafiz.


jumpa kanda, kanda datang dengan senyuman....

aku pun senyum balik la...
kanda comel hari ni dengan baju jingga beliau...
kanda comel dengan selipar buruk beliau (cian, nanti kita beli baru ye)
kanda comel walau tak M*N*I
hihi, kanda sentiasa comel~

haha~ makan bersama kanda, memang pesta makan, tiba2 makan malam sahaja boleh mencecah RM 11, tak pernah kami buat, average dalam RM5 for 2 person (itu pun kalau makan kat UiTM, kalau kat luar???)... sebab makan macam ni? kami menyenangkan hati kami yang sedang susah ini...haisshh


apa lagi eh?


haha..dah sampai sini je, pastu aku balik terus ke bilik...

kemas2 apa yang patut dan terus blogging walau aku tahu banyak kerja yang menanti. aku harus memblog sebab nak buat entri khas untuk ayahanda...


mesti korang tertanya-tanya kan apa kaitan semua ni untuk ayahanda...tadi aku call ayahanda, tell him that i can't afford anything for him...tapi he replied,

"no worry daughter...i love you so much, thanks for your wish. your happiness is the best gift for me today"...

hurm, saja nak uploadkan kisah2 hidup hari ni sebab my happiness for ayahanda defenitely can kiss away my tears today....i love you so much ayahanda...so much...there's no other love can beat your love to me...thanks for the patience, kindness, love and many more. You give me life... Again, sorry I can't afford to repay you every single thing you've done for me, for our family... I'll never let you down... I'll be a grown up ayahanda, dont worry... I love you... Muah2! I'm so happy today... =)


with love,

AINI AFINI BINTI MOHAMAD

No comments: