Pages

Tuesday, March 30, 2010

1 APRIL 2010

semalam, selepas menyiapkan tugasan di dalam kelas, pergilah aku ke admin office masscom dengan niat suci di hati nak isi borang tugasan luar kampus.

nak dijadikan rezeki, kakak tu bagi aku setengah dozen conditioner sunsilk color pink. tiba2 datang seorang kawan aku nak hantar tugasan beliau. nak di jadikan rezeki kami, dapat lagi setengah dozen...lalala~ seriously, benda ni macam takda motif je. aku bukan pengguna sunsilk pun... apa yang aku happy sangat pun aku tak tahu. sebab dapat barang free kott...haha...itu memang dah 'semulajadi norma' aku....

selesai mengisi borang tugasan luar kampus, aku pun meneruskan pengajian di UiTM ini di Bilik Kuliah 9.

oh, aku lupa! macam biasa aku akan ambil satu benda free ni setiap hari...kalau dah pergi office tu, sah2 la aku dapat. jarang sekali aku lupa untuk ambil the sun.

so, dalam kelas tu, aku belek2 la the sun, muka surat kedua tu dah buat aku rasa WOWW!

aku nampak iklan ini


SONY EXHIBITION 2010
MID VALLEY EXHIBITION CENTRE
1-4 APRIL 2010
FREE ADMISSION


banyak aktiviti yang menarik tau...banyak sangat sehingga boleh menarik kati ku untuk join the crowd kat sana nanti...dan yang paling membuatkan aku rasa teruja nak pergi disebabkan oleh benda ni:

Sony Cash Vouchers* up to RM 1,000 to be given away to first 300 visitors!

huhu..best2 :)

kalau macam ni 1 April tu, aku dah kat MidValley la nampaknya...hahaha...

ni kalau Miss Mel baca ni tentu beliau...hehe...
dah ada plan awal2 nak buat apa sebab kelas Miss cancel Khamis ni...
gaga~ Miss pergi Jakarta ~ gaga...nak itott...

seriously, 1 April 2010 aku bakal penat giler2!



1 April - submit CIMB Bank news monitoring and the analysis. (CIMB boleh ambil aku kerja x?)
1 April - going to the Embassy of Japan (Interview PR practitioner kat sana) :)
1 April - having fun at the Sony Expo 2010 (berharap dapat jadi first 300 visitors...)
1 April - attending my fav lecture, Special Topis in Journalism : CRIME
1 April - preparation for the next day, government public relations presentation
1 April - preparation for media law test 2 on 2nd April...3pm

1 April - Clash of the Titan movie~


lalala~busy kan, all together, there are 7 main tasks that i have to do on this becoming 1st April. haha. padahal 2 tu entertainment semata-mata. fikir positif je, mesti dapat ilmu dan pengalaman baru. haha... itu macam prinsip aku je. buat je la apa-apa pun, mesti dapat ilmu dan pengalaman baru!

__ (^,^)V__

6 comments:

Eynee said...

tambah satu lagi:

1 April - tolong iman moving out from SPS! :)

Sanji desu! said...

kalau byk sgt mende nk buat on 1st of April, teruskan la bermimpi utk jd one o the first 300....hahaha

Eynee said...
This comment has been removed by the author.
Eynee said...

yes! ak tgh bermimpi la ni...siap awal tau, esok gerak awal pagi!

Anonymous said...

I just cant grant everytg k sayang..so sorry 4 evrytg..but i have sumtin better than that..im near 2 u nw.hehehe..epi2!

Eynee said...

ok, happy2 selalu dear, jangan sedih2...apa2 pun cabaran...chill arr!