Pages

Tuesday, February 28, 2012

tak suka rokok tau, menyampah

sakit gigi. dalam mulut ada ulser. sakit dada rasa macam sesak nafas. malam tadi pukul 3 baru boleh tidur sebab sesak nafas. cik athma ni dah datang menyerang. sakit dada ku. lately memang ramai orang merokok depan aku. sebatang dua boleh tahan lagi. Kalau setiap setengah jam satu batang? aku rasa macam bunuh diri. rasa tak sihat sangat lately. aku putuskan biarlah rahsia sebab tak sampai hati tengok risau. lagipun dia macam demam. takut pulak demam denggi tu berulang.takut. tak sampai hati tengok dia sakit. kesian...so, aku biarlah dia dulu. sedih... :'(

anyway. kerja hari ni penat. penat sebab mingle with those people yang dalam bidang aircraft...they all ni heavy smokers. very heavy smokers. i cannot stand it. nasib baik lepas aku cakap aku ni lelah diorang blah setiap kali nak merokok. hmmm, thanks. aku memang tak tahan dengan rokok. aku tak suka orang merokok dan aku tak faham kenapa nak kena merokok. hish. rokok jahat tau. kalau kau hisap kau mati dulu lantak kau la. ni aku yang tak merokok ni sebab nak jaga kesihatan lagi kau nak suruh mati cepat? bangang. aku tak suka rokok. ahad lepas masa kat pasar tani, aku namap serang bapak ni merokok depan anak dia. kecik lagi anak tu. memang aku rasa nak sepak je bapak dia. kata sayang anak, tapi asap rokok tu anak hidu tak ke mendatangkan bahaya? hish. disebabkan aku tak suka rokok, secara automatik aku memang tak suka lelaki merokok. heeeee. merokok tu bukannya hensem mana pun bang. :) Quit smoking yer....

tadi pergi kat tpm, first time masuk plant memang aku batak sangat. besarrr. sekarang aku tahu sedalam mana penyesalan aku kalau ambil engineering atau sewaktu dengannya. hehehe. tapi sekarang kerja kat tempat aviation amacam? best? hahaha. apa2pun, i know i won't be long in this industry tapi, okeylah, buat experience, sekurang-kurangnya aku pernah masuk plant. ngeri.

k lah korang, babai.

No comments: