Pages

Wednesday, February 1, 2012

Sekuntum mawar merah sebuah puisi di bulan februari

Abaikan tajuk blog post. Tak ada kaitan pon. 
Rasa macam dah sakit hati buat job huntuing. tapi tak apa lah. Usaha tak cukup kot. Ye la, tiap-tiap minggu asyik pergi menabung kat karaoke jer. Haish T___T 

Actually nak kata happy tak happy sangat lah. Happy la jugak sebab this month saya total semua pendapatan saya... I earn more or less RM1000 jugak la as a part timer. Kerja saya kira hanya 17hari sahaja! Saya kekaguman malam tadi. Girang senang hati. Patutlah tak rasa sempit sangat bulan ni. Financially dan juga kebebasan. Happy sangat. Itu tidak termasuk gaji cik abang yang juga menjadi part timers. Total gaji RM2k. Oh yes. Alhamdulillah. Syukur. Rehat pun ada. Tak banyak, tapi ada masa nak berehat. Saya tersenyum lebar! :D

Itulah, Allah Maha Adil. Saya tak dikurniakan kerja yang stabil sekarang ni. Tapi, syukurlah, my love life incredibly awesome. I love him a lot. Moga ini jalan Allah tunjuk untuk jadi lebih maju stapak. InsyaAllah. Kami sedang berusaha. Eh, apa ni? Apa ni? Hehehe. I'll tell you this story later.

Oh ya. Saya nak bagitahu. I love February. You know why? Because, I just love February. Hehehe. Bukan sebab Valentine's Day falls on February sebab entah. Saya suka February. Abang, lets make February as our remarkable month. :)

Saya ni kan, update entry yang entah apa-apa je. But actually this entry shows my feeling right now. I'm happy, I feel blessed. Alhamdulillah. :)

Saya nak attend kelas. Babai.  ^_^

No comments: