Pages

Tuesday, March 22, 2011

Twitter Saya

Hai kawan-kawan blogger!

Selamat Berhari Selasa. Anda semua apa khabar? Saya baik-baik saja hari ni sebab saya semangat nak habiskan internship. Ada lagi 13 belas hari weekdays. HAHA ;p

Bulan depan saya nak terbang ke Kuala Lumpur then naik kenderaan darat menuju ke Shah Alam untuk hantar dan bentang laporan latihan industri. Saya rindu Shah Alam. Saya rindu UiTM. Saya rindu McD Section 3, dan yang paling penting, saya rindu buah hati. Oh, nak jumpa abang, nak jumpa abang.... :)

Eh, hari ini saya nak bagitau korang semua bahawasanya, saya ada twitter. Ok? Cepat bagi sokongan. Maksudnya cepat follow. huahuahua! so far so good. Twitter best. I loike. Peminat facebook jangan kecil hati. Facebook pun best jugak. Saya ada facebook sejak dari tahun 2008. Jangan risau. Facebook best sampai saya sanggup delete account friendster. lul.

Kepada sesiapa yang dah lama main twitter, sila jangan kutuk saya jakun. Ok? Saya tak ada blackberry pon Y____Y. Apa kaitan twitter dan blackberry? Cepat fikir!

Sebenarnya, saya dah join twitter setahun yang lepas. Entah kenapa jarang log in lepas tu selalu sangat lupa password  and tukar password. Sekarang selalu log in, dah ingat selalu. 

Ok kawan2. Saya nak explore twitter. Dah ada 6 orang follower and memfollow 9orang termasuk Zee Avi. Sebab jatuh cinta dengan lagu beliau Just You And Me. that song sound so us (maksudnya Encik Zai dan Cik Eynee) :)

Saya nak upgrade lagi blog dan twitter. Babai! Jumpa lagi. 

Layan je gambar Zee Avi and gambar twitter kat bawah ni walau tade kaitan dengan anda. Tapi ada kaitan dengan saya. Sebab..it's my territory. Ceh.




gambar google

MODE:  NAK CARI JALAN SUPAYA BOLEH TAMBAH FOLLOWER  AND NAK FOLLOW RAMAI ORANG KAT TWITTER. TOLONG SAYA, BOLEH? :P 

5 comments:

Khaisya said...

#saya suka twitter.. hehehe

Eynee said...

jom follow2!! meh bagi id... :)

Eynee said...

syaza...dah request follow... :))

Yann said...

kenak kak KA kelaka melaya sitok. hehe.
kmk sik minat twitter. :P

Eynee said...

apa kak KA? ohoho~ kak ya. try twitter..... :P