Pages

Tuesday, March 29, 2011

Meet my niece!

Jom saya kenalkan anda dengan buah hati pengarang jantung keluarga kami, Intan Nur Farhana, anak kakak saya, baby pertama dalam keluarga kami. Dan saya lepas ni saya akan selalu bercerita tentang budak yang aku rasa macam nak geget ni kat blog. Dia watak baru dalam hidup saya. :)

 ni gambar masa dalam pantang, comel bukan?


  tidur pon comel kan? saya tak tahu bila dia tak comel. muka comot comel, tidur comel. Semua comel. :)


aaaaa~ engkau comel la budak. gemok...nak ciom nak ciommmm.


 
buat muka senyum macam ni pulak kan?  lagi buat orang geram. Eh, tapi kenapa muka macam lelaki sayang? tapaham. tapaham. ini mesti sebab mummy buat rambut macam tu~


TAPI TETAP COMEL!

RASA MACAM NAK GEGET JE BUDAK NEH....RINDUNYA, RINDUNYA!

Y_______________Y

 Saya dah kata, my niece sangat comel. Korang pon geram tengok kan? :D

3 comments:

chokeLy said...

comel3....
cute nye die..geram je tgk.. grrr..
:D

Eynee said...

comel kannn? rasa nak cubit kan?? ;p

Yann said...

rambut intan kat gambar dibah sekali ya kedak rambut pak ngah nya. hehe. :D