Pages

Monday, April 19, 2010

my niece


nampak tak gambar budak comel kat atas ni?

haaa, ni la anak saudara aku~


post kali ni nak citer sket pasal my niece yang comel dan selalu ganggu aku wat keje kat umah
geram memang geram, tapi biase la tuh, budak-budak...begitulah dorang...

my niece ni jugalah tempat aku mengadu, sampai dia faham pulak cerita aku...
HAHA...banyak sangat dah dongengan aku dia dengar...

sangat sayang dia weyh, sangat rindu dia sekarang neh~~
kalau aku nangis2 gaduh ngan pakwe, dia datang pujuk aku...


dia akan cakap macam ni:
"mak teh, jangan nangis, nanti jira pergi tumbuk pak iman"


kelakuan biasa kami, peluk2...pastu dia pulak nangis (+_+'')
HAHA. mostly, kalau aku nangis mesti sebab gaduh punya...
kalau kat sini, mana ada my niece nak pujuk aku...

she called me mak teh, ehem...aku mak teh ye...gagaga....
and she called my pakwe pak iman...
hoho, dia sangat rapat dgn kami berdua...
mula-mula kelahiran dia, memang aku rase happy sangat...walaupun dia bukan anak adik beradik aku sendiri, my niece ni anak cousin aku, ella.
tapi,kitaorg dah rase mcm adik beradik dah...sangat rapat...

mak dia ni pun same je macam anak dia, rapat sangat dgn aku...
sampaikan aku tak panggil dia akak pon...lalala~
huish,merindui sambal belacan buatan ella...nyam~~

hobi pertama dia bergambar, so, banyaklah gambar dia dalam simpanan aku ni
sampai menyemak kat laptop aku...

hobi kedua dia main makeup eh...
jangan tak tau! budak2 zaman sekarang ~ tak sayang kulit...
HAHA.
aku lah yang ajar dia main makeup neh, lepas tu...tengoklah dalam bilik aku confirm beg makeup aku dah bersepah...adoi...masalah... (^_^')

tak sabar rasenye nak balik...jumpa family, sekarang ni dia dah masuk tadika, pandai baca, mengaji pun dah lancar...nanti time cuti, takde sape dah nak bagi morning kiss ngan aku sebab dia dah pergi tadika dah~

HAHA. JIRA MAK TEH RINDU KAMU. JANGAN NAKAL-NAKAL DI TADIKA TAU...


(^__^)v


jira's gedixx photos

jira with me 2007

jira with pak iman 2009


jira with mama & papa aidilfitri 2009

3 comments:

Sanji desu! said...

MY GAWD! PAK IMAN BOTAK! HAHAHA slamat ak baca post ni dr atas ke bwh kalao tak soklan ak:

"EH DAH LAHIR DAH KE ANAK akAK KO TU!???" xD

Anonymous said...

blom....tu anak cooz dye...btw she's next top model..hehehe

Eynee said...

budin: pak iman memang suke botak,tapi mak teh tak suke...HAHA.

iman: :) nya lah ya next top model...btw she's my fav singer~~