Pages

Sunday, December 16, 2012

Can't sleep

Salam Subuh.

I haven't sleep yet. Uhuuhuuu. Memang tak boleh lelap mata kalau banyak benda nak fikir. Mungkin saya ni yang tak pandai nak manage diri sendiri. Hmmm. Lately saya rasa macam kurang keyakinan diri dalam segala hal..err..bukan segala hal tapi kebanyakan hal. Nak explain pon tak tahu macam mana. Kadang-kadang saya rasa diri bodoh. Tapi, rasa diri  bodoh yang tak bertempat memang tak membawa kepada kebaikan pon. Perasaan macam ni akan cuma demotivate diri sendiri. Tapi kali ni saya sedar, saya berkelakuan bodoh yang tak kena pada tempatnya. Hmm. Menyesal? Sekarang saya cuma fikir yang baik-baik sahaja. Bilhikmah... Saya nak cuba tidur ni.harap-harap saya boleh tenangkan hati diri sendiri yang tak tenteram ni, fikiran yang bercelaru ni. Kalau nak harapkan orang lain, memang tak tenteram la hati ini. Sekarang saya hanya mohon pada Allah supaya hati saya kuat, ditetapkan iman di hati. Berdoa agar apa sahaja masalah yang kita hadapi tak membawa ke jalan yang sesat. :'(

No comments: