Pages

Sunday, September 16, 2012

Sunday post, kakak saya

Rasa tersentuh pulak dengan photo yang saya share kat facebook tadi. Ini ha photo tu...

sources: fb

Don't mind about the illustration. Those words written are very meaningful to me and I believe to everyone who have sisters in their life. I miss my kakak. Huuuu. Rasa macam nak terbang ke Sandakan sekarang juga. Do you know why sisters are special? Lagi-lagi macam kami. We have only have each other to be our sister.  We are inseparable. :')

Kalau masa kecil dul, setiap kali saya tengok gambar mesti saya marah sebab baju-baju yang saya pakai kebanyakannya baju kakak. HAHA. Bila dah besar, its ok to share baju. Itu pon zaman remaja dulu kala. Oh yaa. Umur saya dengan kakak jauh jugak la beza. 6 years. So basically, zaman dia nak nak habis remaja saya baru nak remaja. :')

But still crazyyyy.

Masa saya first time period, kakak gelak. Lagipun, masa period pertama saya itu sangat unexpected sebab saya sangat budak lagi. kiranya saya period lebih awal daripada budak perempuan yang lain. Kalau standard dalam primary 6 or form 1...saya rimary 5 dah period. Kakak gelak kan saya, saya apalagi. nangis la pasal kena gelak, malu. HAHA. 

My sisters, kami boleh pakai baju sama. Baju raya pattern sama, color je lain. Saiz pun lebih kurang, so...kalau nak pinjam baju memang ok sangat. HAHA. Tapi bengang jugak sebab kalau dalam gambar always jadi macam ni, Eh, knak ko make baju akuuu? haha. kantoi. Tapi, now saiz kami dah berbeza sebab lepas kakak ada anak, saiz badan dia besar sikit. berat pun naik from 42kg to 48kg. I wonder nanti kalau saya dah ada anak mungkin saiz kami akan sama balik. :')

Rindunya ngan kakak. Nak berkira lebih pun tak boleh sebab we will help each other out kalau susah. Saya rindu kakak. Sekarang dia dah ada keluarga sendiri. Memang rasa berbeza sangat tapi, we are still close. We are still sisters. 

^^

No comments: