Pages

Sunday, September 9, 2012

Sigh

Rasanya nak tukar spec sebab macam makin rabun. Tapi, baru tukar spec Januari lepas. Sebab maybe selalu sangat depan pc. tengok phone. Sekarang ni, saya dah jarang tengok daun-daun, pokok-pokok hijau. Petang-petang sepatutnya joging kat area pustaka lepas kerja, boleh tengok daun-daun hijau. Schedule setiap petang selasa dan khamis. After 5pm, after office hours la. Sapa-sapa nak join saya, meh kita jog sama-sama. :)

Ok, saya rindu boyfren.Takpa, belum jadi suami lagi. I'm okay with this distance. I'm okay, yeah I'm okay. Cuma. kalau tengok couples dating memang jelous sikit. That's why I need myself to be at home during weekend. Kalau nak keluar sebab kerja boleh. Contoh, malam tadi majlis ramah tamah aidilfitri company. Kalau tak ada reason saya boleh mula menangis. So far, belum sampai tahap nangis nak dating tapi nangis sampai tak terluah kat boyfren dah strike sekali. Huaaaa

Saya nak tukar spec, tukar fon.Tak tahu nak tukar yang mana dulu. Tapi yang penting bukan very soon sebab banyak lagi priority yang dangat perlu untuk saya dahulukan. 

*Sigh*




No comments: