Pages

Saturday, September 8, 2012

Another boring weekend, macam biasa...

Its Saturday and I stay home because I got no more money for fun. Sebab, semalam dah beli 1 set office wear kat padini tanpa fikir panjang. Terus grab sebab sangat affordable... muahahaha. Balik office and my boss terus tegur wowww shopping. Minggu ni rasa sangat cash saya macam tak tersekat keluarnya. Tapi tak apa, bukan selalu pun treat diri sendiri macam ni. My initial intention was to buy a new handbag. Tapi, change of plan last minute, I bought office wear instead. Haha. So, bila entah nak beli handbag I don't know. Next month maybe... :')

Petang-petang macam ni rasa macam nak tidur tapi saya tak suka tidur petang. Macam after zuhur tu boleh la nak nap kejap. Tapi, Asar ni. Mata mengantuk. Hopefully blogging boleh divert my attention. 

Weekend ni, saya bawak workloads ke rumah lagi minggu ni. Sebab. Speeches for YBs belum siap lagi. Mind the 's' u olls. Its plural. Kalau saya boleh drve, ada kereta, kunci office kat saya, tak mustahil saya kerja kat office sekarang. My boss tegur jangan biasakan bawa balik kerja, jangan jadi macam dia. Nanti dah kahwin payah kalau terbiasa, weekend is for yourself & family. :')

ps: mlm ni ramah tamah aidilfitri. what shud i wear?

No comments: