Pages

Friday, September 14, 2012

lift me up

np#
Malam bertandang hati berbisik mengenang cerita derita yang daku pendam
Kata menguji cuba untuk ku sudahi berulang airmata membasahi
Aku kini perlu berdiri walau hakikatnya pasti kan melukai
Aku ingin semua rasai kerna pengakhirnya hidup ku sendiri
Oh Tuhan kau berikan aku segala kekuatan meneruskan perjalanan
Aku ingin semua rasai kerna pengakhirnya hidup ku sendiri, ku sendiri.

Listening to this song right now. Ulang banyak kali. You know, I learn my life the hard way. And I'm sure I'm gonna tell my kids that I've learn the hard way all along. Allah, if I have kids. Please don't let my kids feel what I'm feeling now, what I'm going through. They shouldn't face this.Ya Allah...but I believe that I can survive this. Allah, aku mohon rahmat serta nikmat. 

No comments: