Pages

Wednesday, June 13, 2012

Renovate sudaaa

Alhamdulillah, setelah berkurun lamanya nak 'renovate' blog, akhirnya berjaya juga. Walaupun tidak sehebat mana,tapi saya boleh kata saya berpuas hati dengan kerja saya. hehe. Seronoknya sebab dah jadi pink dah blog ni. Sebelum ni putih. Nampak kosong. Sekarang pink. Ceria sikit! :D

Biasanya hero saya terlibat dalam renovation blog saya. Tapi, kali ini dan malam ini, beliau tak ada. Kami kembali menjalin cinta jarak jauh setelah bercinta jarak dekat selama ratusan hari. Itu tak mengapa, kami cadang kami back home for good. Kami nak menjalin cinta tak kira dekat atau jauh dengan penuh rasa yakin, jutaan hari pulak...Ya Allah,perkenan doa kami. Amin~ :)

So, how about this pink? Apakah sejuk mata memanndang? kalau sejuk Alhamdulillah, kalau tak sejuk..sejuk2kan lah. HAHA. Aku memang begitu.

Ok lah, thats all. tata! :D

No comments: