Pages

Tuesday, October 19, 2010

Wajah baru

Sekarang merasa bangga sekali apabila header blog sudah siap. Hampir setengah hari nak buat. Kepada sesiapa yang sudah arif dalam bidang photoshop ni, kau orang akan kata:

"HAHA. Gila senang.Budak Eynee ni memang NOOB ambil masa sampai setengah hari"

mungkin juga

"Eh, aku tahu ni mesti pakwe dia yang buat, bila pulak dia pandai photoshop nih"

atau barangkali

"Wahh, hebatnya! Cantik, cantik! Kagumnya, sungguh kagum. Hidup Eynee"

HAHA. Yang last sekali tu aku terima. Yang dua kat atas tu, suka hati aku lah pon. Nama tajuk blog pon dah tukar jadi Wilayah Eynee. Aku ada wilayah sendiri, kau ada? Sekali lagi, kau ada??

Eh, betul ni. Aku gembira sebab header ni dah siap. Penat lah pulak tengok blog tidak ada header. Terasa macam... kepala tanpa tudung waktu jalan-jalan kat shopping mall. Kalau aku lah, kalau yang free hair, mungkin perasaan tu macam jalan-jalan kat shopping mall dengan rambut serabai. Ha, macam tu lah agaknya.

Sudah jauh akak ni merepek. (dalam hati korang kan? tak baik cakap aku akak. ceh.)

Adakah anda gembira melihat hasil header blog yang sudah bertukar? Sangat refreshing. HAHA. Eh, adakah kau sedang puji barangan sendiri? itukan angkat bakul namanya?
Ho, tak kisahlah. Itu yakin diri namanya. HAHAHAHA~

header blog zaman dulu kala

header blog zaman kini kala
Tema kali ini adalah bahasa jiwa bangsa. Tema wajib aku adalah warna pelangi. Buih-buihan pula digunakan untuk bahan hiasan. Kalau header yang lepas adalah rama-rama, kali ni tak nak guna rama-rama dah. Kali ni guna buih pulak. Ngee~

Header lepas ada tulis 'JANGAN TIRU BLOG AKU'. Kini tak bermakna kau orang boleh menciplak dengan hati senang hati bak kata pepatah kenyang perut senang hati. Nanti perut kembung sampai pecah baru padan muka. Muahahaha!

Ha, satu lagi! Aku dah buat logo untuk blog sendiri. Ceh, dulu kan aku merana sebab nak letak copyright gambar-gambar sendiri kena letak dalam paint. Sadis jugaklah, walaupun pada masa itu sebenarnya hati aku ni meronta tapi buat-buat comel. Tengok kat sebelah kiri header baru ada letak logo ni. Cantik kan? hahahakusuka. Next time, nak buat tema cendawan hijau. Jangan ambik idea ni!

logo aku tu


Hati sangat senang. Sekarang ada semangat nak aktif blogging. Rasa ceria tengok blog sendiri ...T_T apakah?

Niat di hati nak buat blog comel. Nanti lah cuba. Nak letak gambar sana sini kat blog ni. siti situ sana sini pon boleh. Oh, yeay! Sukanya! Hebatnya <--- tetiba puji diri hebat. Pelik-pelik pulak cara aku menulis. Teruja sangat lah katakan. Haha, kalau kau orang tak puas hati, boleh tukar tajuk entri jadi entri angkat bakul laundry mak aku. heh. Merepek. Dah, dah.

Entri tamat. Bimbang nanti kemerepekan berlanjutan.
Sekian, terima kasih.

p/s: aku ada header baru, kau ada? hahaha

3 comments:

monalea said...

kacak....colourful...suka mek nangga

Zakrin said...

wahhh,jaga bait2 blog tok..lak dapat duit kongsi ah...heheh ;p

Eynee said...

kak monalea: thanks..hehe..kamek memang minat kaler2 pelangi tok.. :D

zaifadziman: ohh, macam ya kah? i only can promise you urm~ belanja nasik lemak jak..haha OK?