Pages

Wednesday, July 7, 2010

My Girl Birthday!

Pernah tak korang tengok orang buat sambutan Hari Jadi selama 2hari 1malam?
Kalau pernah,baguslah... Kalau tak pernah ni aku nak tunjukkan...
Bertuahlah sangatkan orang ni, aku datang dengan niat nak sambut hari jadi beliau...
Tapi, unplanned la sangat benda ni boleh jadi sampai 2hari 1malam, dan yang paling tersengal antara yang tesengal adalah...semua plan yang aku plan, satu apa pun tak menjadi, tapi objektif utama aku tercapai~ oh! bagaimana tu?

HAHA. Walau bagaimanapun persoalannya, yang penting kita harus terus tersenyum girang gembira sebab objektif utama tu kan dah tercapai!
(^,^)


Sebelum memulakan alkisah, meh sini aku nak kenalkan kat anda semua siapa punya harijadi laaa istimewa sangat sampaikan aku plan sambutan harijadi untuk beliau~

here she is!

Cik Nadiah a.ka my EX-roomate a.ka. my girl kat UiTM ni

yang sebelah tu, si penting~ si sponsor! :D
jangan abaikan dia!

Alkisah~ setibanya aku di tanah semenanjung ini, di sambut ceria oleh Sang Kekasih Hati...maka, bermalam lah kami di airport sebab flight aku tengah malam! Lepas tu, pagi2 buta kita dah gerak gi Shah Alam...dan datang pula berjumpa dengan Cik Nadiah & Cik Abang dia...jadi kitaorg pun lunch sama-sama kat barra, seksyen 7...

MENU? ada spesel sikit~ Nasi + umai yg aku bawa dari rumah!

Akibat dah kekenyangan...kitaorg pun senang hati, makanya mengambil keputusan untuk bernyanyi-nyanyi!!

Sebelum tu, Dino sempat lagi bagi surprise kat Nadiah~
NAdiah dapat hadiah! best giler..
yang paling best...hadiah tu pilihan jejaki...
tak sangka pulak Dino tau macam mana nak pilih hadiah kan?
HAHA. aku jarang tengok lelaki yang tau bagi surprise~

Gembira bukan?

HAHA. Gambar kat bawah ni lagi gembira!
tengok lah cik bang yang pakai baju merah~

Seperti mana yang teah aku bagutau awal, sambutan ni tak berakhir disini..
Malam tu, kitaorg lepak uptown sampai pagi...sambil temankan Dino kerja~ Pengalaman yang menyeronokkan... :D

Pusing-pusing uptown tak sampai pun 2 jam~ dah pengsan..
aku tertidur dalam kereta...
Nadiah pun sama, Iman pun..

Tapi! Di sebabkan kepenatan sampai pagi, lunch time kami di sajikan dengan makanan yang harus dimakan dan dinikmati sepenuhnya!

Ha! Look at this, my fav mushroom soup~
kat mana2 pun, aku akan order ini!
Ini Begedil dan akan menjadikan aku bedegil selalu~


Sajian Utama! Ayam Panggang!!



Sekitar Sebelum Mula Makan! :)
Ini jer gambar-gambar yang aku ada! Memang tak cukup~ Memang tak complete~

Tapi apa yang cukup, apa yang complete

Kasih Sayang sesama kawan2!

Last But Not Least,

To my dearest girl.... Siti Nadiah Binti Junaidi...
Thanks for being such a good friend to me~
Thanks for your kindness and understanding...
Thanks for be there whenever I need a friend.
Being your roommate for these 2 years is a very precious time...

Now I know,
Allah loves me when He sent you to me~
and now, this is the time that I have to be strong...
Standing upright for myself...

No more crying at the middle of the night~
I won't be afraid anymore...

Sorry for everything~
I love you dear!

(~_~)

(T_T)

HAPPY BIRTHDAY


2 comments:

Anonymous said...

yang,,,
bday awak lmk gk...

Eynee said...

neyda...bday kamek da lepas tahun tok... :(