Pages

Friday, July 23, 2010

Bersalah?


Ala~ comel kan kucing tu, siap sumpah tak amik ikan. Hehe. Hah, sudah hari ini aku bukan nak cerita pasal kucing ye :D

Sekarang, sebetulnya betul-betul rasa bersalah sebab sedang buat entri baru. Padahal, dari hari ke hari memang nak update, tapi pasal rasa bersalah punya pasal selalu je tutup page create new post ni. Alahai~ baiknya aku rasa bersalah. HAHA. Walaupun sebenarnya ada benda tak baik yang aku dah buat. Contohnya? Sebagai contoh...eh, ini bukan contoh. Ini memang betul-betul kejadian. Sebenarnya, aku tak siap lagi academic writing punya proposal...aku memang tak baik. :(

Sebetulnya lagi, memang nak siapkan dan jumpa Pn Advisor hari ini atau semalam. Yang sedihnya, aku dahla tak siap lagi proposal. Dan~ DEMAM. Sedih atau tidak? Apa nak buat, dah badan ni panas.

Wahai Puan Advisor, maafkan saya :'(

Sempena meminta maaf dengan Puan Advisor, aku teringat dengan kata-kata seorang lecturer aku. Beliau merupakan salah seorang daripada lecturer kegemaran. Wahh~ adakah sebab beliau menghantar aku kolej Isnin lepas? Hish, tak juga lah. Sebab beliau memang best pun. Beliau pernah berkata kepada salah 24 orang daripada classmate aku macam ni, "Hm, tak perlu lah awak nak minta maaf dengan saya sebab awak lambat masuk kelas, sebab bukan saya yang rugi. Yang rugi tu awak". Adoyai~ memang berkesan lah ayat-ayat beliau. Mengalahkan keberkesanan Breeze Color yang boleh menanggalkan kesan degil pada baju saya. I like Breeze. Wangi~ Heh, tetiba pulak.

So, kesimpulannya disini, memang sangat rugi apabila tak siap assignment tapi mampu update blog. Hm..hoy~betul kah??

YA. MEMANG BETUL.

Jadi, sekarang hati pun dah puas sebab dah update blog kan? :)) Aku perlu menyiapkan bahagian paling susah, Literature Review untuk lepas dari segalanya. Kalau dah siap bahagian ni, semua bakal jadi okey & senang.

Dah~ Jumpa Lagi

Best of luck EYNEE :D


image kucing from google

2 comments:

Anonymous said...

sumpah..kmk x curi ati ktk..ktk pun yg berik kmk mintak jak.
sumpah kmk cinta kitak..btw best of luck in ur academic writing k.><

Eynee said...

ehhhhhh~ sa cak. bila kah kmk berik? ada pepatah mengatakan easy come, easy go~ :(

padahal dah bermatian mempertahankan cinta...cisss