Pages

Wednesday, March 19, 2014

I'm a busy woman! :)

Assalamualaikum,

Busy tak terkata. Tapi aku cuba jugak untuk update blog ni. Dah lama dah blog ni. Sayang nak delete. Biarlah... blog ni je catatan memori zaman-zaman kat UiTM dulu... :)

So now, bila masa kerja memang payah sikit nak cari masa untuk blogging. Kerja and balik rumah, buat kerja kat rumah then dah penat. Tak sempat nak on laptop. Haha...biasalah busy woman. Hidup aku sekarag terasa lebih teratur sebenarnya. Aku rasa, sejak bertunang ni aku rasa relief sikit. Tak tahu apa sebabnya. Tapi mungkinkah ini rasa org bertunang? Heheee.

Whatever it is, aku dah start business lately lagi laaa menjadikan aku sebagai manusia busy. Petang after office hours terus tukar jadi boss besaq kedai sendiri, kihkih...hantar barang ngan customers. Alhamdulillah, business ok. Biasalah baru bertatih. Sabar~ Malam pulak check stock, tengok akaun, check order etc. Tapi sebenarnya takdelah teruk sangat pon. I spend dalam 30 minute la untuk semua tu... Belum ada FB, Blog lagi kedai  aku ni. Kalau dah ada nanti prepare 24j untuk semua tu. :D Eksaited nya aku tak sabarrr Haha

Yes, nak bukak FB baru, dalam proses. :) Photoshooting next month start. baru boleh upload gambar-gambar...sekarang tengah fikir macam mana nak maju kan perniagaan... 

 (^_^)

No comments: