Pages

Saturday, December 28, 2013

Impian perkahwinan?

Assalamualaikum. 

Mari aktifkan diri berblogging. It can lessen your frowns and worries. Boleh la, daripada xbuat apa pastu risau tak tentu pasal, mohon clash. 

wakakaka. 

Ye, saya tahun depan 26 tahun, single but not available. Kahwin jangan tanya dulu. Kami tengah kumpul duit banyak-banyak nak nikah grand. Ye la, kalau tak grand tak tau lagi nak buat cemana dah lama sangat tunggu haih. ;p

sekali lagi. wakakakaka. 

Malam tadi jadi insomnia kejap, pukul 3 pagi mata masih bukak lagi. mengenangkan hari ini nak ke office kejap. Tapi, hampa menimpa diri, bila teammate kita tak turun office bhai. Ini yang buat aku kadang-kadang jadi lone ranger and jadi pusher. Sebab we have deadlines. Blehhh...

Tak nak ah wakakaka. tak gembira pun.

Jadi, apa yang berlaku malam tadi aku jalan-jalan pusing-pusing app store dah jumpa pelbagai apps free yang menarik perhatian aku. Sebenarnya memang nak install app qr barcode reader, tapi terjumpa wedding planner apps. Kah kah kah. Best giler. Tapi yang tu memang apps untuk kegunaan wedding omputeh je. Takde yang untuk Melayu nye wedding. Checklist nya ada wine la, live band la...takde bunga telor, pelamin bagai. ;p Tapi best jugak la boleh usha dress, tapi wedding gowns and dresses tu memang tak menepati syarak sebab ye la minah salleh nak kahwin. Pasti la terdedah sana sini. Tapi boleh dapat inspiration kannnnn. So, I've decided, baru nak terfikir kalau kahwin nak pakai baju apa. Aku nak pakai gown. Aaaaaa. Princess sangat-sangat. Tapi itulah, tunang dan aku tak pernah berbicara soal ini. Sebab tak pernah terfikir pun. In fact, kami tak pernah imagine pun how we want the majlis will look like. Tak pernah imagine. Cuma yang aku pasti, dia nak something yang errr, white. Itu la yg aku boleh agak dari cara dia cakap dan cara dia puji pelamin-pelamin org. Mungkin kami akan guna all white. Mungkin aku cakap mungkin.

Tapi cerita ni panjang lagi. ;p Bukan masa yang terdekat mahupun tahun depan belum lagi, belum lagi. harap bersabar ye. :)

Duit tak sampai 50k lagi. 

Wakaka. wakaka. wakaka.

No comments: