Pages

Wednesday, May 1, 2013

Selamat datang May

Assalamualaikum :)

First, selamat hari pekerja. mari kita cutiii. walaubagaimanapun, hari cuti dah sampai ke penghujungnya. Alahai~ kan best kalau sambung cuti sampai jumaat ni. kan? Tapi, my workloads akan semakin banyak pending kalau cuti sakan sampai jumaat. Tapi itulah, abang balik sarawak. =_=''

Its okay. 

As usual, bulan may bulan fav saya. sebab? simple.i was born on the 21st day of the month. Kalau ikut kalendar islam, i was born on 5th Syawal tapi tak ingat tahun berapa. So, don't worry, I love Syawal seperti mana saya love May. Haha. Apekah? Kemengarutan. 

Sebenarnya, banyak perancangan besar saya bulan May ni. Tapi bukan sambutan hari jadi saya. bukan. tapi benda lain. semoga Allah memudahkan segala urusan. InsyaAllah. And, saya rasa setiap minggu dalam bulan May ni occupied. Schedule kerja mahupun personal. Both! Weekends memang akan busy. Dan saya dah berjaya senarai aktiviti yang akan mendatangkan busy dan manfaat untuk diri sendiri. Hihi, kalau nak buat plan nak jumpe saya ke apa ke, kena buat appointment dulu! ;p

Daaa :)

No comments: