Pages

Thursday, November 8, 2012

Lately saya sangat sensitif

Yes you may read the title with both 'ayat tanya' or  dalam bentuk statement. See? I'm having problem with myself now. I don't even know how to put my feelings into words.

It is just that...

Lately saya sangat sensitif?

Saya ni sensitif sangat ke lately? sampaikan apa je orang buat tak betul. Lepas tu apa yang saya buat saya sentiasa rasa salah. Lepas tu rasa bersalah sebab rasa dah buat salah... :'(

Lately saya sangat sentisif.

Yes, saya sangat sentitif lately. Kalau awak cakap saya salah, saya boleh terima. Tapi sudah terang lagi bersuluh memang sah-sah awak yang salah lepas tu awak salahkan saya. Saya memang terasa. :'(

Sekarang ni saya tak pasti saya betul atau salah. Sekarang ni saya rasa macam blur sangat-sangat. Andai saja awak tahu, sabar saya ada had nya. Kenapa tak pernah terdetik di hati awak, tak sekalipun terlintas di fikiran awak, saya juga punya hati untuk dijaga. Sekarang ni saya fikir saya sorang saja yang menjaga hati awak dan jaga hati saya sendiri. 

Sudahlah, bebel banyak awak tak akan tahu. Awak tak akan baca blog hina sebegini. Saya ni bukan orang hebat awak...Tapi saya tahu had saya seperti saya tahu di mana kemampuan saya. Saya tahu, saya mampu buat apa yang awak buat pada saya. 

No comments: