Pages

Tuesday, September 20, 2011

Warkah untuk blog

Salam,

Kehadapan blog yang di rindui,

Aku menulis ni sebenarnya nak memohon maaf sempena bulan syawal yang mulia ni...Maaflah sebab selama beberapa bulan ni takde idea nak update ko. Aku busy...ada kerja sikit. Sekurang-kurang tak ada lah buang masa macam yang sebelum ni kan blog kan? :')

Well, aku sebenarnya memang mahu menghiasi dirimu wahai blog, mentukarkan warna dirimu ini yang dengan warna yang lebih menceriakan dan juga lebih remaja sikit. Bukan nak kata warna macam ni warna orang tua.Tapi~ entahlah...aku pon tak tahu man mendefinisikan warna ni warna golongan apa sebab tua muda miskin kaya boleh je pakai warna ni.

Blog, ko tau la keberadaan aku ni macam mana, aku ni takdo duet ha nak bayar broadband. Nanti la yo, dah ado pendapatan ni, tunggu la hujung bulan.Hmm, nasib badan...

Ko ni kan blog, panyabar sangat sebab repekan aku semua ko layan. Terima kasih la...sebab kesedihan kegembiraan aku semua aku bagitau ko. Sejak kebelakangan ni, aku dilanda kesedihan...Ye la, aku tak bekerja. Terasa hina diri sendiri pulak... Tapi sekarang dah kerja walaupun bukan eksekutif kat companny besar atau kerja kerajaan sekurang-kurang nya bekerja ye dok?

Tak apa~ Rezeki ada di hadapan. InsyaAllah

Ok lah..nanti kita bersua lagi. Aku nak makan dulu. Babai.

Ikhlas, 
Cik Eynee.

No comments: