Pages

Monday, July 4, 2011

Susah senang hidup buat saya appreciate orang disekeliling. Alhamdulillah, Allah Maha Adil. Mari maju selangkah.

Mak,
restu mak dah buat saya jadi yakin dan tahu mana arah tuju hidup,
restu mak buat saya jadi lebih kuat dalam menghadapi liku hidup,
restu mak juga buat saya bersyukur saya punyai emak yang sangat memahami,
sekarang doa mak selalu ingatkan saya supaya jadi lebih tabah dan rajin,
saya percaya juga doa mak juga buat rezeki saya melimpah ruah, 
rezeki tu tak pernah putus kan mak? InsyaAllah, rezeki ada dimana-mana kata mak.

Aku disini bukan untuk sesiapa, bukan juga untuk kepentingan diri. 
Semoga Allah memberkati kehidupan kita semua. 
Yang penting, redha Allah apabila redha ibubapa ada bersama...

Ya Allah,
hindarilah aku dari bersikap derhaka pada ibubapa ku. 
peliharalah kami bersaudara dari derhaka pada keduanya.
lindungilah mereka dari segala marabahaya. 
ya Allah, jika masa diantara kami telah tiba untu berjumpa denganMu, 
aku minta supaya kami dimatikan dengan iman didada.
ya Allah, aku minta kebahagiaan dunia dan akhirat buat keluargaku.
ya Allah, satukanlah kami dalam setiap hembusan nafas kami. 

Ya Rabbi,
semoga perjalananku kali ini membuka jalan buat kami sekeluarga. 

Amin~

*credit untuk blogger http://yannyannyann.blogspot.com. thanks for the photo. Gambar latest kami sekeluarga, June 2011.






No comments: