Pages

Monday, July 25, 2011

JB Part 1

Sekarang ni dekat JB. JB memang best, seronok. Tapi macam rugi juga sebab tak dapat join others yang dekat Kluang. Aku rasa diorang lagi gempak kot. Ceh. Aku nak buat kerja bukan jalan-jalan. Tak best ah macam ni.

Tapi takpe lah. Bukan rezeki. Aku nak buat betul-betul benda ni. Walaupun aku terasa benda yang fishy sikit... Tapi takpelah. Abaikan. Positifkan je lah diri ini. Ya Allah, hanya Kau yang tahu apa yang aku rasa. KAdang-kadang tak terhan juga dengan segala cabaran kiri kanan depan belakang. Sedih. Tapi nak buat macam mana. Nak diluah mati mak, telan mati bapak. Serba salah. :'(

Aku anggap ni semua dugaan semata-mata... Yelah, nama pon nak berjaya kan? Sudah-sudahlah merasa sesak ni.

Orait! Nanti story pasal JB lagi.

Bye! :)

3 comments:

Syahirah Zaini said...

im going to JB soon :P

Eynee said...

oh, further study? dapat u ne? :)

Eynee said...

oh, further study? dapat u ne? :)