Pages

Saturday, June 19, 2010

Semalam Birthday Mak

Title pon dah menceritakan isi entri yang ni...

Semalam, memang tak sempat nak update blog, nak wish mak secara atas talian... Namun harus juga aku menge'wish' mak secara atas talian...

Maklumlah ini kan zaman yang dikatakan zaman internet, jangan terlepas! Ini ayat mak saudara aku. I like!

Semalam, kitaorang takda la celebrate mana pon, cukup untuk aku katakan...aku tak skip makan, sebagai hadiah buat mak...

untuk pengetahuan anda semua, aku ni sangat liat nak makan...sebab tu berat memang maintain 40kg jer...memang payahla nak mencapai target nak naik 5kg cuti sem ni...

memandangkan esok adalah Hari Bapa, ada la celebration sikit sempena birthday Mak dan Hari Bapa... yang best nya, hari ni kitaorg makan nasi impit kuah kacang! I tell you ah...memang sedap gilerrr~ perut yang lapar gilerrr bakal kenyang gilerrr!!

seronotz tahapz gabanz...

hik hik hik. kenapa kau menggedik?

apekah?

okeylah dah. tutup cerita yang tu, kita masuk cerita yang ni.


mak, selamat ulangtahun ya mak...

i love you so much

walau hari2 kita gaduh :p

mak, selamat ulangtahun,

i am sorry

walau aku selalu sahaj bersekutu dengan bapa mengusik mu

mak, selamat ulangtahun~~

thank you very much

sebab sudi menerima aku walau dalam apa keadaan sekalipun
sebab juga sudi melayan karenah ku sejak kecil lagi
sebab sudi menerima boyfriend ku kali ini~ :D

lastly, terima kasih di atas kuah kacang yang sedappp, terharu banget (T_T)

i love you Mak!!

No comments: