Pages

Saturday, May 22, 2010

lama sudah...

Lama sudah tidak memblog~ ya, sudah lama...hari ini teringin pula nak menconteng kat blog ini. Bukan apa tidak memblog, aku dah penat dengan kelajuan internet di rumah ni~ nak upload apa-apa pun kena tunggu lama, so I'm getting fed up! cheh~ sungguh cheh~

Kat rumah pulak, aku bukan dapat buat apa2 pon...so kebosanan itu melampau yer..harap maklum. kemahiran naratif juga berkurang sebab dah kurang membaca, otak ni asyik bekerja keras menambah skill main dota. apa tujuan aku pun tak tahu ATAU main plants vs zombie yang dah berulang kali main adventure ATAU juga game Need For Speed (itu pon Most Wanted) yang sudah sedia maklum aku dah menang banyak kali. Damn! I need a new game. kan?

Facebook? hari2 menghadap facebook pon bakal jadi bosan. yeah~ bosan ~ so sekarang main twitter pulak~ kehidupan sosial alam maya ni semakin membuatkan mata ku rabun atau sakit~ wahhhh....sakitnya mata! semua pon bersifat negatif. apa nak jadi?

nothing much to say la kan?

btw, thanks for frenz yang wish birthday aku semalam~


(^_^)






No comments: