Pages

Wednesday, February 6, 2013

Giler takde mood nak update blog

Giler takde mood nak update blog. Padahal banyak benda nak cerita.Contohnya sekarang ni aku dah tau aku nak beli apa dalam hidup aku ni. Kira target tahun ni la. Salah satu nya on the way, tak tau la salah dua tu nak start. Rasa-rasa tak boleh nak rasa bila nak start. Tengok la nanti, dah start aku coretkan jugak la kat blog. Hehehe. Anyway, keje memang banyak kat ofis mahupun di rumah. Kehidupan peribadi kini macam tak balance dengan kerja. Kalau pinjam dacing barisan nasional ni memang tak seimbang. huhu. kerja melebihi kehidupan peribadi. Takpe lah. Nak buat macam mana. Kalau difikirkan sangat mau nya gila aku ni. Lantaklah. Kesihatan aku rasa memang tak terurus. Hell I care, hell anybody cares. Lagi la sadis weyh. Nangis jap. Semalam bday abang. Abang betul la korang, abang darah daging la. bukan abang cintan cintun aku. Happy birthday bang. K bai. 

Pesanan Penaja: February move faster. 

No comments: