Pages

Friday, January 7, 2011

Happy Day

Hari ni sangat best. HAHA. Office ni memang ceria...kalau korang dilanda kesedihan, pastinya akan tergelak dengan koleksi lawak jenaka dorang~ oh, happy!

Yang paling penting, part makan tu memang sangat best. Sebab, apabila kita hidup dikelilingi orang yang bekerja lepas tu ko adalah budak praktikal,of course makanan memang kerapkali free dan dibelanja. Ini telah membuahkan hasil aku naik berat badan kepada 3KG!!! Lunch hari ni, Kak Elsie belanja aku makan pizza. Hoh... I'm loving it. :)

Heh, ko ni buat entri waktu office hours? Hehe, takpa...aku ambil masa sikit je...kih kih kih. Well, sebenarnya aku rasa sangat bersalah dengan perbuatan ku ini

Okey, itu sahaja update aku kali ini... Lain kali boleh upload gambar kat sini. Well, I am happy here.


p/s: walau happy macam mana pon, aku tetap terasa sunyi tanpa dia disisi. bayangkan sajalah, dulu hari-hari jumpa sekarang, dah nak masuk 2 bulan tak jumpa. Aku rindu.

No comments: