Pages

Wednesday, September 1, 2010

blogwalking award

Mendapat Award Blogwalking pula kali ni daripada Cik Arianna. :D

Terima Kasih diucapkan kepada beliau.




Prosedur biasa, apabila sudah di anugerahkan dengan award, haruslah saya ini membuat satu entri khas untuk mengumumkan saya dapat award dan memberi award ini kepada orang lain pula. Suka tau blogging, boleh dapat award macam-macam. HEHE.

Kali ini, tak macam award yang dua sebelum ni, yang ni kena jawab soalan pula.Makanya, dengan ikhlas saya menjawab soalan yang telah diberikan.Award ini mengharuskan saya menjawab tujuh soalan.OK, saya akan jawab seikhlas dan setulusnya. Sila baca betul-betul. BACA TAU!

soalan SATU:

APA PERKARA YANG BERMAIN DI FIKIRAN SEKARANG NI?

hari ni bakal sibuk lagi. huh.



soalan DUA:

APAKAN NAMA SAMARAN KAMU?

eynee



soalan TIGA:

3 ORANG YANG ANDA SAYANG

ibubapa

adikberadik

temanlelaki

(kira betul-betul,sebenarnya lebih dari 3 orang....kah kah kah)



soalan EMPAT:

PANGGILAN UNTUK SI DIA

Si Kontot? Hehehehehe............

Sorry sayang.

(jawapan highlighted OK :D )



soalan LIMA:

HADIAH YANG YOU ALL IMPIKAN DARIPADA SESEORANG YANG ISTIMEWA

tak nak ar senaraikan, nanti beliau tahu...tak best la~

(senaraikan bukan nyatakan. keh keh~)



soalan ENAM:

BLOG YANG ANDA SUKA VISIT

blog best, kelakar




soalan TUJUH:

TAG 15 BLOGGER

syahira
yann
masz
monalea
wan hazel
eem
asy
miss nury
baby khue
nyna
ayub
fiefiey
nurul
paradokshati
Da Lovac

OK, done. kepada mereka yang telah di tag. Tahniah saya ucapkan.

[Chow]

(^,^)

2 comments:

syahira ariff said...

thanx sis sudi tag~!
no 1 tuuuu yeahh
boyfriend sis agi rendah ek dr sis?
hee~sweet

Syn Wesley said...

haha..oraite.. my turn.. thx erni