Alhamdulillah... Lulus penuh, dapat markah penuh untuk JPJ test hari ni. Well, it's a milestone in my life. Dah lama intention nak amik lesen. Tapi, kena tunggu ada duit sendiri dulu. Syukur test tadi berjalan lancar. Cuak jugak bila Abg JPJ tu arahkan untuk ikut jalan yg berlainan. Anyways... Good night people.;)
Life is unpredictable, yet we still live it and that's make life is the greatest story ever. we can't predict the whole story, but we can certainly plan our life. And mine are wonderful one and I am sure that I'm thankful for living my life.
Thursday, May 23, 2013
Tuesday, May 21, 2013
Hari ni 21mei
Thanks all for the wishes. Tapi itu lah when your loved ones buat tak tahu. Sedih plak. Tapi takpe lah. Hidup ada pro and contra. Takpe. Mari pujuk diri. Susah la eny. Jangan nak mengada. Habiskan masa fikir kerja, self achievement lagi bagus. Benda macam ni lah buat aku rasa jadi lebih selfish. Whatever. K bye.
Monday, May 13, 2013
Mohon mc
Now saya kat klinik. Patiently waiting for my turn. Huhu. Da almost one hour jugak. Perlepasan keluar is only 2 hours. Hmm. Ini sakit gigi I claimed. Tapi tadi call auntie and she advised me jumpa dia dulu. Check what's really going on dalam mulut saya. And she said gigi2 sekalian semua elok. Takda yang rosak pon. Just gusi dah mula merah n bengkak sebab gigi 8 dah tumbuh. Huhu. Sakitnya tak terperi. Sangat tak selesa macam ni. Tak dapat makan dan mengakibatkan saya gastric. So, I end up jumpa doctor and mohon utk dibagi mc. First time saya guna medical benefit saya. Huhu
Subscribe to:
Posts (Atom)
